Amsterdam Diner 2016 haalt € 650.000,- netto op.

Geplaatst op 15 juni 2016 door frank


Amsterdam Diner is een jaarlijks gala om geld in te zamelen voor Stop Aids Now,
Dit jaar was het thema “Ik ben wat ik ben”.

Bakker CrossMedia sponsort dit event al een jaren en ook nu weer hebben wij de vormgeving en productie gedaan, zoals veilinggidsen, zowel online als offline, presswanden van 2,5 x 5 meter en diverse elementen op het gala zelf, zoals servetringen, borden en andere signing.

En ook dit jaar heeft Amsterdam Diner een prachtig resultaat opgeleverd: € 650,000,00 netto!

Overzicht Perswand 2016-06-04 18.06.16-12016-06-04 19.10.35


Bakker CrossMedia

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten