“Never an average beverage” voor Dirk Schram

Geplaatst op 13 juni 2016 door frank

Project: Ontwikkeling beeldmerk
Klant: Dirk Schram

Omschrijving
Voor drankimporteur Dirk Schram hebben we zijn beeldmerk ontwikkeld.

Dirk Schram importeert unieke dranken, welke door kleine buitenlandse distilleerderijen gemaakt worden en nog niet geïmporteerd worden naar Nederland.

Tussen zijn voor- en achternaam hebben we een ornament van flessen ontwikkeld, welke uit één lijn bestaat waardoor een soort "Escher"-achtige illusie ontstaat. Hierdoor wordt een bepaalde spanning gecreëerd, wat een duidelijkere herkenbaarheid tot gevolg heeft.

Zijn pay off "Never an average beverage" dekt de lading prima en maakt het geheel af.

Schermafbeelding 2016-09-07 om 17.14.17


Bakker CrossMedia

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten