Portfolio
rocket rocket animated
Bakker CrossMedia > Portfolio > recovery-kit van Talpa

recovery-kit van Talpa

  • Project: Recovery Kit
  • Klant: Talpa
  • Techniek: Concept, ontwikkeling en productiebegeleiding.
drukwerk premiums Thema: evenementen design offline

Voor Talpa Network hebben we een Recovery Kit ontwikkeld. Voor hun 2-daagse event, met na de eerste dag een groot feest, wilden ze een anti-kater-kit uitdelen, zodat de bezoekers de tweede dag weer alert konden starten.
Na een brainstorm met klant en partners hebben we een “recovery kit” ontwikkeld met allerlei items die je kan helpen om er weer fris tegenaan te gaan.

Bijzonder:
We hebben 9 partners/leveranciers ingeschakeld, met elk haar eigen expertise/product. Door onze strakke regie hebben de de 1.000 kits op het juiste moment afgeleverd op het event-terrein. Zonder budget overschreiding.

Ook inspiratie nodig voor jouw event?

Klik hier voor meer informatie
Deel dit object:

rotateTop bedrijf!

Zowel voor offline als online werken wij graag met BakkerCrossmedia. Top bedrijf! Ze nemen de tijd voor je en komen met creatieve oplossingen om het uiteindelijke doel te bereiken.

Frank Sissingh, Sales manager, Héman horecaverhuur en BloemBloem

arrow left  arrow right

rotateAl jarenlang een deskundige en betrokken partner

Robert van Bakker CrossMedia zet altijd dat ene stapje extra om te komen tot een mooi resultaat. Zijn expertise, prettige manier van samenwerking en grote persoonlijke betrokkenheid is bijzonder te noemen. Robert bewaart de rust, ook bij strakke deadlines. Wij zijn meer dan tevreden over onze websites en ik beveel Bakker CrossMedia een ieder van harte aan.

Jessica van den Oever, Online communicatie B&A

arrow left  arrow right

rotateOok voor het onverwachte advies

Bakker CrossMedia is alweer een ruim aantal jaren onze vaste partner voor vormgeving, communicatie en marketingmiddelen. Hoge kwaliteit en super flexibiliteit zijn standaard geworden en er wordt volop meegedacht met ons marketingteam. Toen wij hen uitdaagden op creatief gebied schroomden zij niet een partner te zoeken die op onderdelen een echte aanvulling bleek. Zo ken ik Bakker CrossMedia dus ook: zelfverzekerd genoeg om soms ook te zien dat de opdrachtgever nog beter geholpen is met advies van buitenaf. Dat vind ik klasse !

Dennis Mortier, Directeur/DGA Consolid

arrow left  arrow right

rotateJarenlange relatie tot volle tevredenheid

“Al twintig jaar werk ik met heel veel plezier samen met Bakker CrossMedia. Of het nou gaat om ontwerpen, drukken of première-registratie, bij dit bedrijf kun je altijd terecht. De samenwerking begon voor het drukken van een film affiche en heeft door de jaren heen geleid tot o.a. het uitnodigingstraject rondom de diverse openingen van het nieuwe museumgebouw van Eye in 2012, maar bijv. ook de communicatie voor alle edities van het jaarlijkse Eye Filmbal.”

Marnix van Wijk, Publiciteitsmanager, Eye Filmmuseum

arrow left  arrow right