Portfolio
rocket rocket animated
Bakker CrossMedia > Portfolio > Training kits voor Calvin Klein

Training kits voor Calvin Klein

  • Project: Training kits voor Calvin Klein
  • Klant: Performance Solutions
  • Techniek: Concept & design en productiebegeleiding.
drukwerk Thema: evenementen Thema: merkontwikkeling design offline

Training kits voor Calvin Klein

Voor Performance Solutions hebben wij onlangs de vormgeving en productie voor een meertalige trainingkit voor Calvin Klein gerealiseerd.
Met een identity-bible als uitgangspunt, hebben wij de vormgeving voor de training-kits opgezet en uitgevoerd.
Met diverse elementen als contextguides, kaartensets, toolkits en posters, een grote tijdsdruk en diverse taalversies, was dit een intensief project, waarbij ook de productie veel voorbereiding vergde.
Het huisstijlpapier wat CK normaliter gebruikt kan niet zomaar digitaal op geprint worden en moet daarom van te voren speciaal behandeld worden, met een bijzonder mooi eind resultaat.



Deel dit object:

rotateTop bedrijf!

Zowel voor offline als online werken wij graag met BakkerCrossmedia. Top bedrijf! Ze nemen de tijd voor je en komen met creatieve oplossingen om het uiteindelijke doel te bereiken.

Frank Sissingh, Sales manager, Héman horecaverhuur en BloemBloem

arrow left  arrow right

rotateAl jarenlang een deskundige en betrokken partner

Robert van Bakker CrossMedia zet altijd dat ene stapje extra om te komen tot een mooi resultaat. Zijn expertise, prettige manier van samenwerking en grote persoonlijke betrokkenheid is bijzonder te noemen. Robert bewaart de rust, ook bij strakke deadlines. Wij zijn meer dan tevreden over onze websites en ik beveel Bakker CrossMedia een ieder van harte aan.

Jessica van den Oever, Online communicatie B&A

arrow left  arrow right

rotateJarenlange relatie tot volle tevredenheid

“Al twintig jaar werk ik met heel veel plezier samen met Bakker CrossMedia. Of het nou gaat om ontwerpen, drukken of première-registratie, bij dit bedrijf kun je altijd terecht. De samenwerking begon voor het drukken van een film affiche en heeft door de jaren heen geleid tot o.a. het uitnodigingstraject rondom de diverse openingen van het nieuwe museumgebouw van Eye in 2012, maar bijv. ook de communicatie voor alle edities van het jaarlijkse Eye Filmbal.”

Marnix van Wijk, Publiciteitsmanager, Eye Filmmuseum

arrow left  arrow right

rotateAl meer dan 10 jaar onze partner voor CrossMedia.

Vanaf het moment dat ik zelf ondernemer ben geworden, zo’n 10 jaar geleden, zijn Frank en Robert van Bakker Crossmedia onze communicatiepartner en hebben wij ons promotiemateriaal, marketing uitingen en website door hen laten herontwikkelen en implementeren.
De wijze waarop zij zich verdiepen in je business, je adviseren en uiteindelijk dat vertalen naar promotie en marketing is ronduit professioneel!

Bart Maas, CEO, Holland Talent Group

arrow left  arrow right

rotateBakker Cross Media altijd je steun en toeverlaat!

Ik werk al bijna 30 jaar samen met Frank en Robert. De creativiteit en de klantgerichtheid maken nog steeds indruk. Telkens als ik van baan veranderde, nam ik Bakker CrossMedia mee en telkens weer is het prettig samenwerken of het nu gaat om vormgeving en drukwerk, virtual reality filmpjes of websites. Alle producten van hoge kwaliteit. Petje af!

Puck Bossert, Puck HR and Communications

arrow left  arrow right