Tandartspraktijk breidt uit

Geplaatst op 17 februari 2015 door frank

Tandartspraktijk Azar heeft een extra behandelkamer ingericht en daardoor weer ruimte voor nieuwe klanten.
Om deze klanten te werven moest dat onder de aandacht gebracht worden.
De doelgroep is iedereen in een bepaalde straal van de praktijk.
Dus zéér lokaal en zéér breed.

Wij hebben  gekozen voor een in het oog springende handout die huis-aan-huis onder ca. 22.500 huishoudens verspreid is in de omgeving.

Azar1

De kleur paars van het logo hebben wij gebruikt in de foto’s, zoals de shirts van het gezin, om zodoende één geheel te krijgen.

Er is mooi, dik en mat papier gebruikt, zodat deze leaflet goed leesbaar, prettig en vooral niet goedkoop aanvoelt.
Zo ziet men dat hier aandacht aan besteed is.


Bakker CrossMedia

Door de site te te blijven gebruiken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten